24 lutego 2008

Weekendowe zwolnienie..

W weekend wszyscy scrapperzy toną w ferworze prac za to ja zwolinłam;) Nie żebym nie miała jakiś małych pomysłów, ale łeb mi pękał od tego wiatru i deszczu.. Zwolniłam ale nie zaprzestałam działania. Efekty?? Raczej nie są poroażające ale jestem z nich zadowolona. Zakładka dla Ibiska na PIF (mam nadzieję, że nie jest jeszcze zawalona zakładkami;) i kartka urodzinowa dla chrzestnego mojej córy. Ostrzegam to jest moja druga kartka w życiu!!;)
-------------------------------------------------------------------------
In the weekend all scrappers are working doggedly but I slowed down;) I slowed down but it doesn't mean that I did nothing. Effects?? They aren't delightful but I'm satisfied. Bookmark for Ibisek on PIF and the birthday card for my brother. WARNING!! There's my second card in my life!!;)

Kartka dla Piotrka

1 komentarz:

  1. Zakładka jest naprawdę piękna, urocza po prostu, a i kartka też bardzo ładna. Nic tylko podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails