8 lipca 2010

Pokrywki

Jak już słusznie zauważono w rękach scraperki nic się nie marnuje, wszystko "przydasię" :D:D W odpowiedzi na wyzwanie Karoli i Scrapujących Polek, dotyczące zakrętek od słoików (tak, ja też wywaliłam gały jak to przeczytałam;), powstała zawieszka na drzwi Oliwkowego pokoju. Kwiatuszki, motylki itp. nie mają nic wspólnego z owym pomieszczeniem. Tylko smocza jama lub czarna dziura mogłaby go w pełni zobrazować :P:P 

*zdjęcie powiększy się po kliknięciu*




Pokrywki potraktowałam farbą akrylową w kolorze Strawberry&Cream oraz Magenta
Napis "pokój" - Doodlebug
Kwiatki - Prima Marketing - Bermuda Breeze primary mix  
różowy papier - Pastel Old-Time
 a reszty nie opiszę, bo nie wiem;)

Ściskam wszystkich zaglądających ;*

3 komentarze:

  1. dla mnie super:)świetny pomysł:) ciekawam jak będzie się prezentował na drzwiach czy ścianie... buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie poradziłaś sobie z wyzwaniem!
    Pomysł i wykonanie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails