5 września 2010

Tektura jest piękna

Rozkochana do nieprzytomności w kartonach, szarym papierze i kopertach upycham je, gdzie tylko się da. Dlatego też, z miesięcznym wyprzedzeniem, zrobiłam pracę na konkurs organizowany przez Wycinanka.net :):):) Po prostu nie mogłam się oprzeć hihi Na pewno po drodze wpadnie mi do głowy jeszcze setka pomysłów z wykorzystaniem moich ulubieńców, ale postawiłam na zasadę - Pierwsza myśl najlepsza:)
Produkcja oczywiście bez typowych, scrapowych przydaśków. Wszystko pochodzi z "drugiej ręki" - sznurówka, sznurki od firanki, patyczki do szaszłyków, worek jutowy i cienie do powiek:D






Przyznam, że pomysł na temat scrapa podsunęło mi obecne wyzwanie mumkii i jednocześnie rozwiązało bolączkę, którą z dwóch uwielbianych piosenek oscrapować?! Ba! Będą obie - jedna na konkurs, druga na wspomniany czelendż (już się robi), ale tytułu jeszcze nie zdradzę :)

A na dokładkę pokazuję wpis do albumu "Kobieta romantyczna"

IMG_9044

Ściskam :*

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails