22 listopada 2007

Datownik nowego członka naszej rodziny:)

Wreszcie uporałam się z datownikiem dla małego Dominiczka. Już dziś lecę na pocztę wysłać mój prezencik:) Pomysł na album był jak zawsze inny ale w praniu dopiero wyszło.. co i jak. Proszę nie śmiejcie się z moich zawijasów. W tej kwestii jestm antytalentem ;p
-----------------------------------------------------
Finally I did the album for litlle Dominic. Today I'm already running to the post office to send my present. The idea for the album was different but in the process of coming...something else came out. Please don't laugh at my swirls. I'm a dunce; p





Wpadł mi do głowy baaaardzo "szatański" pomysł na kartkę świąteczną dla kogoś....o kim powiem, gdy tylko uda mi się to co zaplanowałam;) Oczywiście jak tylko sklecę swojego twora zaraz Wam go przedstawię. A narazie...cicho szzzza!!
------------------------------------------------------
I've got very "devilish" idea for the Christmas card for somebody.... whom I'll say about as soon as I make a success of what I planned;) Of when I manage something sensible I will show off.

3 komentarze:

  1. Oj kochana... że też nie jestem z Twojej rodziny... Chcę datownik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gizmo poniewaz jestesmy jedną wielka scrap-rodziną to może jakiś datowniczek i tobie się dostanie:) (jak czas pozwoli:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails