14 stycznia 2008

Nareszie w domu

Obładowana scrap-zakupami, które ledwo zmieśiły się do torby, wróciłam do domu. Walizka z dodatkami ważyła ponad 6kg :P Także przybyło mi 6kg nowego szczęścia:) Do tego przyszła paczuszka od mojego taty, gdzie znalazłam die cuts od BoBunny i świecidełka :) A żeby nie było mi za mało to dziś ze zdziwieniem (że tak szybko), odebrałam paczkę od Asi, gdzie były 2 zestawy papierów zEbay!!! ehhh proszę podeślijcie mi jeszcze trochę czasu, żebym mogła należycie to wykorzystać. Pomysły już kłębią się pod czaszką, ale mój omen Oliwka, nie da mi ich zrealizować. Ahh i jeszcze jedna dobra wiadomość. Prezenciki z wymiany choinkowej na Naszym Scraproomie dotarły. Jeszcze nie wszystkie...ale większość już jest:) Piekny albumik od Ibiska i datownik od kamaftut!!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails