12 marca 2008

Seria zimowa - dalszy ciąg

To już chyba trzeci czy czwarty scrap z serii zimowej do albumu "Czesiulki". Jakoś mnie natchnęło na realka i nawet notoryczne wsadzanie łapek w dodatki, mojej zołzy, tak bardzo mi nie przeszkadzało. Miałam oczywiście ochotę (po)tworzyć coś jeszcze, ale bez przesady;)
Ach no i wróciłam do digi, ale o tym już na drugim blogu:)
--------------------------------------------------------------------
It already probably third or fourth scrap from winter series to "Czesiulka" album. Today even putting handles into my additions, of my sweetie, didn't disturb me. Of course I had willingness to do something more..Ah and I came back to digi, but about it already on the second blog:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails