3 marca 2008

Złośliwość rzeczy martwych i wielka strzelanina

Taaaak bardzo tęsknię za swoją drukarką:(:(:(. Pół pracy pada mi przez jej niedyspozycję. I to już kilkumiesięczną :( Muszę wreszcie starego zmusić, by się nią zajął. Literki, papiery, doodle, dodatki!!!! No czuję się jak bez jednej ręki (w drugiej mam komórkę) hihih


A ustrzelona przez Gizmową Dominikę, grzecznie wyznaję:

1. Jestem potwornym łaaaasuchem i odchudzanie się mnie nie trzyma, no chyba że ktoś mnie poządnie wpieni to kilosy same zlazą.
2. Porządek...słowo takie istnieje w moim słowniku, ale ciężko mi się do niego stosować...zawsze mam rozpierdzielnik, zwłaszcza w prowizorycznym scraproom'ie :P
3. Nienawidzę kiedy ktoś krytykuje to jak prowadzę dom, wychowuję dziecko czy gotuję....dostaję białej gorączki jak słysze jakieś uwagi na ten temat!! haha
4. Zbieractwo to mój wrodzony dar :P
5. A słomiany zapał to moje drugie ja:)
6. Zawsze śpiewam i tańczę pod prysznicem:P
Zasady zabawy:
Aby wziąć udział w tej zabawie należy:
1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,
4. "strzelić" do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu
A teraz ja celuję. Dziołchy mówić jak na spowiedzi:
Wiem jak niektóre z Was lubią łańcuszki...nie zastrzelcie mnie:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails