27 września 2008

w biskupim kolorze..


Jakoś nie przepadam za fioletem i unikam go jak ognia, ale w tym wypadku nie miałam innego wyjścia. I powiem, ze nawet nawet to wygląda.

Zdjęcie sprzed paru tygodni. Oliwka z ukochaną parasolką od dziadka:)


Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki



W ogóle choruję ostatnio na postarzane papiery, ale bez zadnych wzorów, jedynie cieniowane. Pora wybrać się chyba na Ebay, bo juz tata dopytywał się czy coś sobie upatrzyłam:D:D:D A ja dobra córka nie moge trzymać tatusia w takiej niepewności, moze się denerwuje i biedny nie ma na co wydawać ciężko zarobionych pieniędzy??! :)


No i trzymam kciuki za candy u Costy, bo nas tu zadziwiła pięknościami nagród:D


7 komentarzy:

  1. świetny scrap! choć za oknem słońce dziś mamy! fajna liliowo -fioletowa kolorystyka...

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze co mi wpadło w oko - to zdjęcie, świetne!!!!!
    no i różowe :D

    a scrap bardzo pogodny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie babolcu to chyba każdy kolor podchodzi... swietne foto ! Parasolka the best !

    co do cukierasów to dziś 20:30 bedzie info na blogu... przyczłapaj kochana.. sama jestem ciekawa.. nananann

    OdpowiedzUsuń
  4. hihih foto jakby nie na słotę ;)

    Costa oczywiście przybędę (z niecierpliwością już wyczekuję) i albo będę skakać z radości albo wyrywać włosy hihihihi;)Buziale;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Patis dawaj zamek do obejrzenia nananan

    OdpowiedzUsuń
  6. zamek zamek zamek zamek zamek !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails