15 stycznia 2009

Urodzinowo:)

Mówiłam, ze się nie opitalam, więc chyba czas najwyzszy pokazac co tam namodziłam;) A mianowicie: Wielkimi krokami zblizają się urodziny szwagierki (zresztą mojej Oliśki też - 25.02, ale nie o nie będzie mowa;) i postanowiłam jej coś sklecić scrapowego, bo nie byłabym to ja gdybym wszystkich dookoła nie obdarowywała swoimi tworami;) Dorwałam nieuzywany jeszcze adresownik, który kurzył się chyba od 5 lat i przerobiłam go na "swoje kopyto" heheheh i do tego kart Efekt..... rózowiasty :D:D:D:D:D



i coś do poprzedniego postu....przeprowadzka pisaków cd..




Strzałeczka ;*

7 komentarzy:

  1. he he cudnie :*
    To jaki kolor następny na tapete???? hehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. No ze się tak wyraże : LA BOMBA... Patisku wiesz ja też mam niebawem urodzinki i przydałby mi się taki adresownik uhuhuhuhuhuh

    Tęskniłam okrutnie
    cmokam mocnoooooo
    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe mieszkanko maja twoje pisaki!!
    Prezent swietny,bedzie z niego radocha :-)
    pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisaki... czadowy przechowalnik :D

    Super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten różowiutki skcrapek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie cię rozumiem, mnie też kusi by wszystkim coś wymodzić scrapowego na urodziny. A adresownik rzeczywiście bardzo różowy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails