27 marca 2009

Totalny bałagan

Łolśniło mnie wczoraj jak jasna cholera. Po scrapowej przerwie ledwo zebrałam swoje cztery litery do roboty. Nop ale się udało i coś tam wymodziłam na scrappassion'owy konkurs. oczopląs murowany hihihihih :P Zdjęcia w scrapie są z urodzin mojej Czesiulki, ale myśl przewodnia scrapa to..
------------------------------------------------------------------------------
It dazzled me yesterday. After the break barely I collected my butt for work.  Finally I invented something on scrappassion competition. Photographs in scrap are from the birthday of my daughter, but the keynote it.. 

Boys are lovely, charming, pretty, enchanting...and girls just wanna have fun!! ;)

ps. Jeszcze nie wyleczyłam sie ze Zmierzchowej manii ;P

Ps. Not yet cured myself of "Twilight" mania; P 

Ściskam ;*

3 komentarze:

  1. super jest taki twórczy 'bałagan', ale tu jest wszystkiego pełno, aż oczu nie moge oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. scrap jest prześwietny!!!
    Rewelacyjny!!!
    ta energia jaka z niego bije, ta moc dodatków 0_o
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. W takich kolorkach jak u Ciebie lubię.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails