16 maja 2010

Przyszła poczta:)

Nie od dziś wiadomo, że totalnie zaraziły mnie pudełka. Prawdę mówiąc już nie mam na nie miejsca. Wszystko jest  popakowane :P. A skoro niedługo - mam tu na myśli Zlot 19.06.2010 i wymianę - nadarza się okazja na osobiste ich podarowanie to ja w to wchodzę:):) Miała być niespodzianka, ale w takich sprawach nie mogę się upilnować hihih;) Skrzynki pocztowe - nowość w moich progach. To u  Ajgaci na nie wpadłam i serce stanęło z zachwytu! Troszkę podciągnęłam je pod swoje "umiejętności" i zasoby, a oto efekt:


Brązowy na wymianę, różowy jako prezent :D I niech chociaż zawartość pozostanie niespodzianką:):):)
A tak BTW to mamy jeszcze cały miesiąc, więc mam nadzieję skrzyneczki polecą taśmowo, a potem będę mogła jeszcze kogoś obdarować :P

Buziole ;*

13 komentarzy:

  1. Ooo, superowe te skrzynki pocztowe...nie wiem czemu, ale ogromnie podoba mi się ta z żabką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja już myślę jak tu przekupić organizatorki, żeby "wylosować" tę piękność. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, swietna kompozycja, jest cudna... dzieki za slowa uznania :-> ostatnimi czasy staram sie uporac ze swoja "dusza", a Ty sprawilas ze sie usmiecham, dzieki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedziałam ze jedno dla mnie :P

    Fajowe i podziwiam za cierpliwość, bo ja mam kłopot z pudełkami

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd ty cholero to wiedziałaś, przecież specjalnie odwróciłam je tym nieimiennym bokiem :P haha

    OdpowiedzUsuń
  6. http://cytrynkowepole.blogspot.com/


    KARTKI I ZESTAWY DO SCRAPBOOKINGU ! ZAPRASZAM!!! Twórz to miejsce razem z nami!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślinie się na widok tek skrzyneczki :D
    Boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace takie radosne i kolorowe, będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wołała do mnie twa skrzynka, wołała z bloga. A teraz woła z półki mojej własnej ^^

    Trzymaj się szalona babo i mam nadzieję, że nam się uda spotkać jeszcze kiedyś, w końcu nie aż tak daleko od siebie mieszkamy ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails