16 sierpnia 2010

Powoli

Ostatnie kilka tygodni to pasmo męczących upałów, chorób, gości "nie w porę" i innych nieprzyjemnych wypadków losowych. Ale od dziś zaczynam oddychać i jako tako wracać do życia. Moje przepiękne nagrody i wygrane candy cierpliwie spoglądały z szafki, i teraz nareszcie będę mogła je wyscrapować :D Na początek wpisy do albumów:

"Mój Świat" Joa


Kwiatki - Prima Marketing
Niebieski papier - Kitchen
Papier w kropeczki - Smirk
Papier brązowy - MME Bella Bella
Ozdobne tagi - Blue Hill Collection
Duży tag - Scrapiniec
Farba akrylowa różowa - Making Memories

"Fioletowy Bzik" Doroty G.

najbardziej fioletowy jaki udało mi się stworzyć;) Przepis na przepyszne lody jagodowe ze strony Moje Wypieki


Bilecik - MME Sweetie Pie
Różowe guziole - ILS
Alfabet - Doodlebug
Jasnofioletowy meszek - StudioG

I na razie tylko tyle, ale mam nadzieję wziąć sie wreszcie do roboty :D

Buziole:*

4 komentarze:

  1. Piękne wpisy :) szczególne zachwycił mnie ten drugi :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wpisy:)
    ale macie podobne uśmiechy z córcią:)
    lody pyyyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpisy,oba twórcze a drugi bardzo pomysłowy, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Córka cała mama :)

    pomysł drugi mnie zainspirował! może zrobię coś takiego mamie z jej książki kucharskiej? może się jej spodoba :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails