27 marca 2008

Jak skrzętnie wszystko ukryć:)

Ostatnio przeorganizowałam trochę swój skromny skład dupereli (mój luby tak go określa). Zamówiłam kolejną partię papierów, bo ta nieco mi się uszczupliła i wręcz niezbędne było przeniesienie tego w inne miejsce. Boże ta szuflada, w której trzymałam te wszystkie papiernicze przybory była już nie do udźwignięcia. Z jednej strony to dobrze bo moja córa nie wsadzała tam swoich łapek, ale na szczęście (moje i moich zbiorów) tu też nie włazi:) No ale na papierach się nie skończyło. Kupiłam jeszcze rub-ons, tusze do stempli, nity, ćwieki itd.
Teraz wszystko ma mieć swoje miejsce. A jak coś ma swoje miejsce to oczywiście ja nie mogę tego znaleźć (Judytka z "Nigdy w życiu" to moje drugie ja;). I kilka fotek. Nie śmiejcie się, ale muszę to wszystko upychać w jednym miejscu + jeszcze za szafą itd.)
1. Papiery 12x12, szafeczka z szufladkami (prawdę mówiąc nie wiem co w niej jest bo daaawno nie robiłam tam porządku;) i gilotynka, która nie wlazła w szufladę. 2. Szufladki z resztą bajzlu ( w pierwszej papiery A4, alfabety, wytłacznki itd.)

Szuflada ze wstążkami, koronkami, fibersami, napami, tasiemkami, aplikacjami itd.
Mazidła i inne
Cięcie gięcie ( w fioletowym pudełku nożyki, nożyczki z wzorami obok naklejki)
I to co schowane za szafą.....;)

4 komentarze:

  1. No... no... niezła skarbnica :D Ja mam może z 1/3 tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszke tego jest ale jak przychodzi co do czego to nie ma nic odpowiedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... Chciałabym utrzymywać taki porządek. Nie dość, że mam znacznie miej takich drobiazgów ale bałagan... przechodzi wszelkie oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Renny porządek jest tylko na zdjeciu i specjalnie do zdjecia zrobiony;) zazwyczaj mam wszystko tak pomieszane, ze sama nie moge nic znalezc;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails