25 października 2008

Scrap Lista

UWAGA UWAGA!!!
Filka (napisała Patrycja, myśląc o prawowitej pomysłodawczyni Nulce;) postanowiła podejąć się zadania spisania wszystkich (lub prawie wszystkich) adresów internetowych polskich scraperek - ich galerii i blogów :)Cała lista będzie dostępna na blogu: http://www.scrap.blox.pl/ Proszę o "puszczenie tej informacji w eter" jakąkolwiek drogą (łańcuszki, wpisy na blogu, maile).
"Wszystkich zainteresowanych proszę o przesłanie linka z adresem na mail: scraplista@gazeta.pl w tytule wpisując "lista scrap"."
Buzialce :*

3 komentarze:

  1. No właśnie Nula, a czemu ja Filka napisałam??! buahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. a tego to ja już nie wiem ahahahah

    ale powiem Ci, ze w pierwszej chwili jak przeczytałam tutaj Twoją odpowiedź to myślałam, ze do mnie Nulka się zwróciłaś ahahahaha

    sikaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails