9 grudnia 2008

Ulubiony kolor??

Nie da się zgadnąć jaki to ostatnio kolor siedzi mi w głowie...wcale, a wcale hihihih Nie wiem co mnie dopadło, ale uwielbiam turkusowy i praktycznie wszystko jest dla mnie turkusowe. Zresztą to chyba widać??
Najnowszy scrapek (oczywiście na próbę z nowych zakupów:)

Chyba przyszła pora na wywołanie nowych fotek, bo szuflada już świeci pustkami.

A teraz już zupełna nowość w moich kręgach. Koralików mam tonę (i nigdy ich nie używam), ale tym razem coś mnie tknęło na....dyndałek do komórki:

Mam nadzieję, że szybko nie zakończy żywotu, bo jestem z niego dumna. W końcu to mój debiut:D Kto wie może niedługo znów coś z koralików sklecę ??!!

A wracając do turkusowego to dostał mi się ostatnio śliczny komplet. Kolczyki i bransoletka - od ukochanego małża, na urodziny cmok ;*cmok ;*


Srzałeczka ;* ;*

4 komentarze:

  1. ozesz... przegapiłam kurdeeeee 100LAt 1000 LAT niech żyje żyje PAtisek NAM ;D
    Przepraszam mam tak wielkie zaległości w blogowaniu że szok.. o forum nie wspomnie bo juz niemam czasu na zaglądanie tam... i tak dużo ważnych rzeczy umyka... buuuu

    a turkusik - rewelka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwus jeszcze nic nie przegapilaś, bo to dopiero 17:) to malż sie pospieszył ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scrap!!! Cudowne kolory :)
    Rewelacyjna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails