17 listopada 2009

Z wycieczki po Mannhatanie i New Moon :P

AAaaaa!! Na kazdym kroku przypominaja Ci, ze to juz za kilka dni!! hihhih Bo kto nie kocha Twilight Saga??!....Upolowane lalala..:D:D:D:D (zdjecia jakoscia przytlaczaja :P )

Przypominajka:P



Cos z umeblowania Volturi hihih



Motory Jacoba i Belli:)



i mnostwo roznych roznosci (jakies 4 rzedy koszulek, bluz, sukienek, i innych duperelkow:)



Ale nie samym New Moon czlowiek zyje dlatego i warto jeszcze zarzucic okiem na.. takie przysznosci:)

Hershey's



M&M's World





A sam Mannhatan i Times Square za dnia wygladaja niemal tak imponujaco jak noca:)







A wiec nastepna relacja mam nadzieje z premiery :):)
Buzialki ogromne ;*

Ps. Rece mnie juz strasznie swierzbia na scrapowanie..:D

5 komentarzy:

  1. cudowna Wariatka :)

    ja zdobyłam bilety na czwartkową noc :) cały dom żyje premierą ;)
    czekam z utęsknieniem na dalsze foty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hihih o tak walnieta to ja jestem zdrowo :P
    Timboctou ja tez chcialam na czwartek sie wyrwac, ale niestety nie moge:( Pocieszam sie, ze choc w piatek mnie nie ominie :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati, jestem zachwycona :) nawet mój facet (jeden z 4 osobników męskich na seansie - ha!) wyraził się pozytywnie. Ja chętnie dziś poszłabym drugi raz :) ściskam i dobrej zabawy Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails