30 listopada 2009

Candyzowana wisienka:D

Dzisiaj jestesm w meeeeega dobrym humorze:) I nic w tym dziwnego..wczoraj wieczorem wybralismy sie na New Moon. Niestety premiera mnie ominela, bo robota (do)gonila:P:P:P Co sie odwlecze to nie uciecze hihihi. Film fajny, choc nie fascynujacy, ale na Twilight tez z poczatku psioczylam :P
I z tej oto okazji...dobrego humoru, zblizajacych sie urodzin i powrotu do domu...

Taaaa Dammm slodkosc z CreativeOptions do wziecia:D




Zasady jasne jak slonce, bo takie jak zawsze:)

Wystarczy zostawic komentarz pod postem, zamiescic info na swoim blogu i zostac moim Follow'ersem (zagladajacym, obserwujacym, czy jak to tam sie nazywa:) hihihih

A kiedy losowanko?? Moze 17.12?? Taka ladna data :P

Powodzenia !!!

Sciskam mocno wszystkich zagladajacych ;*


111 komentarzy:

  1. to ja pierwsza staję w kolejce :) info u mnie po prawej :) kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga :)
    Również się zapisuję :)
    I.. Zmierzch mi się bardziej podobał:D
    Ale nie narzekam;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja, ja też! ((: Miło poczytać dla odmiany, że ktoś ma super humorek. ((: Cieszę się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne torbiszcze! Gdybym wygrała, Mikołaj miałby mniej roboty:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejeju, co za cudo!! Jak miło byłoby mi gdybym ten cukierek wygrała... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej Ci małpo widoku tylu m&msów zazdraszczam ahahaha

    :*:*:*

    buziole przesyłam Ty krejzolko :P :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O i ja chętnie ustawie się w kolejce;)
    Całkiem przypadkiem tu wpadłam - przyznaję otwarcie.

    Pozdrawiam serdecznie i zycze dobrego humorku codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba jest super i chętnie przystępuję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj oj, ale zazdroszcze ci tych sklepów scrapowcych i zakupów bez groźby cła ;)
    a co do new moon, jak dla mnei kiszka ;P, co prawda za saga nei przepadam,ale Zmierchrz ciekawie wciskał w fotel, a new moon raczej z niego wygania. ale klimatów i tak zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero po "Zmierzchu" jestem i.. właśnie czekam na dalsza część bo jakiś niedosyt czuję. Zdjęcia na tak, efekty na tak, muzyka na tak,ale lekko płaski był ten film.

    Zarażaj swoim nastrojem niech trwa !!
    A jak czarny piątek? Scrapowo się obkupiłaś?
    Torba w dobrych kolorach więc staje może może...

    OdpowiedzUsuń
  11. no to ja wszystko zrobię, jak potrzeba, a zaczynam od wpisania się na listę :)

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się również w kolejce :-)
    I mam nadzieję, że do mnie uśmiechnie się szczęście przed świętami :-) Info już u mnie na blogu (na pasku z boku).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się i ja w kolejce po słodkości:)
    Pozdrawiam ciepło,
    Brises

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja tez w koejeczkę po słodyczy troszezczkę:)Pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja wyczekiwałam cały rok na premiere, ale jeszcze nie udało mi sie na niego wybrać :D 4 tomowa sage łyknęłam w 2 tygodnie, no i oczywiście film się do niej nie umywa ;) Ustawiam się po candy i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka śliczna =)
    Grzecznie ustawiam się w kolejeczce i piszę notkę na blogu =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napatrzeć się nie mogę na to cudo! Śliczna, piękna, wspaniała.... :) Dlatego też staję pokornie w kolejce i z niecierpliwością czekam na finał :) Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się z przyjemnością :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się zgłaszam... Torba jest super...
    Choć przyznam ze jestem tu po raz pierwszy i zupełnie przypadkiem - to chyba od dziś będę częściej zaglądała :)
    Pozdrawiam Elziutka

    OdpowiedzUsuń
  21. to i ja i ja!!! piekna torba :) i w moich kolorkach,ależ pięknie prezentowałaby się na moim ramieniu :) Barbara
    http://barbara-scrapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym i ja się dołączyć jeśli można :)

    A swoją droga to ja jestem zawiedziona filmem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. lazy day.... od kilku dni tu zagladam i wpisac sie nie moglam, ale dzis juz wypada by torbe zgarnac 17 grudnia z rana hehe a tak na poważnie to zazdroszcze calej tej wyprawy w kilku slowach nie da sie strecic czego dokladnie =WSZYSTKIEGO= :->>

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej babolki:) Wpisujcie sie, wpisujcie torba czeka na nowego wlasciciela:D:D

    Jaszka M&M'sow bierz ile chcesz, ja za nimi nie przepadam :P:P:P za to czekoladki Hershey's..mmm niebo w gebie hihihi

    MonaLisa ja to zazdroszcze tym, ktorzy pracuja w tych sklepach i moga macac, ogladac, skladac, przekladac i wszystko bez pospiechu ahhh :):):)

    Rybiooka wyobraz sobie, ze nie mieli jakis specjalnych scrapowych przecen z okazji Black Friday:(:(...ale co tam i tak troche poszalalam;););)Ciuchowe zakupy tez zaliczam do jak najbardziej udanych, tam to dopiero byly obnizki:D:D:D:D:D

    Ajgacia zycze Ci takiej wyprawy, zebym i ja mogla Ci pozazdroscic:):):)

    Strasznie sie ciesze, ze i Zmierzchomaniacy u mnie bywaja :):)hihi
    Widze, ze wszystkie jestesmy lekko zdegustowane New Moon, bo zapowiadali taki hicior, a to lekki kicior wyszedl...
    Nawet nie czuje jak mi sie dzis rymuje hihihih :P

    Sciskam mocno, mocno, mocno i powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna torebka! Może szczęście się do mnie uśmiechnie?:)

    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam sie w kolejce ;)
    www.by-mea.blogspot.com (info w ramce po prawej)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się dopisuję :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. To nie cukieras z wisienką a bombonierka :) Z nadzieją na szczęście w losowaniu zapiszę się, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też czyham na cukierka :)
    www.skrapowisko-proznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. qrczaki moze mi sie w końcu poszczesci sie zapisuje i klikam follow;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też. Ja też :)
    http://kasza.cegielscy.pl/pierwszy-skladak/

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zapiszę. Losowanie akurat w moje urodzinki, więc być może, być może... :)
    Zapraszam do siebie
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. 17.12 to nie są moje urodziny ale już teraz składam najserdeczniejsze życzonka!

    Do candy też się wpisuję :P
    http://eedith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również się zapisuję :) Nie wiem, jak mam blogspota dodać do obserwowanych, więc na razie dodaję do listy moich zakładek w przeglądarce, a jak rozpędzi się mój blog, to zalinkuję ten adresik :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  35. A no to i ja spróbuję, staję w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spróbuję szczęścia i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. data ujdzie w tlumie ;)
    dopisuje sie a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja na listę się wpisuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzydziesta ósma zatem Anuszka :)
    Zdravim.

    OdpowiedzUsuń
  40. :) weszłam, zobaczyłam... i zachwyciłam się... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja wpisuje się również na listę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. no no koło takiego cuda cięzko przejśc obojętnie! staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  43. rany ale cudo!!!! zapisuję się i grzecznie w kolejce staję

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też ja też, ja też chce wygrać(jak każda) :P no to zostałam folołersem i napisałam o twojej hojności na moim blogu tutaj http://doris86place.blogspot.com/2009/12/sodziutkie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  45. to czemu i ja nie mogłabym się zapisać? ; )
    A New Moon tak średnio mi się podobał, ta scena jak Edward i Bella skaczą po lesie niby młode sarenki... ; )
    butwhyme.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Przesłodki cukierasek!!!

    Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja staję w kolejce.
    http://karola-handmade.blogspot.com/
    Mówisz New Monon gorszy od Zmierzchu... ehh

    OdpowiedzUsuń
  48. In wiem, wiem ktora scena "niby" Bella po przemianie hihih

    Karola film nie byl najgorszy, ale spodziewalam sie po nim o wiele, wiele wiecej. Mial fajne efekty, sceny z wilkami i Volturi byly dobrze zrobione, ale Edward wygladal jak trup, az do przesady:/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam sie w kolejce i ja :)

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. szybko się zgłaszam, czas na świąteczne porządki więc torba się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Co za torba.... ach może mi się poszczęści więc się wpisuję ;) http://kreatywneogrody.blogspot.com/2009/12/krakow-i-szopki.html

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna data i piękny zestaw. zapisuję się z przyjemnością.
    info u mnie tu:
    http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-NA-GRUDZIEN,2,ID395584246,n

    OdpowiedzUsuń
  53. Dołączam do kolejki , może mi się poszczęsci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się karnie w kolejce po słodkie candy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Może dzisiejsza data mi dopisze, w końcu Mikołajki :)
    Info u mnie, w poście: CANDY.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. to ja też się ustawię w kolejce, moze mi się poszczęści???

    OdpowiedzUsuń
  57. oooooooooooo kuuuleee ale słodkosci ;-D

    OdpowiedzUsuń
  58. i jeszcze ja się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. to i ja chcę;)
    ipsa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ulala! Piękna torba, w sam raz dla mnie :D
    Staję w kolejce.
    Wiadomość już jest na moim blogu
    http://decomarta.blogspot.com/2009/12/pod-znakiem-chmurki.html

    OdpowiedzUsuń
  61. To i ja startuje po słodkości :)
    pozdrawiam
    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. no to ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  63. Wygląda toto bosko! :) zatem wpisuję się w kolejeczkę i pozdrawiam! :)))
    www.mojezielonewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. To ja się też zapisuję. Nie wiem czy robię to dobrze, ale spróbować nie zaszkodzi. I żałuję, że wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga. Cuda cudeńka można u Ciebie oglądać :)
    anncafe.blog.spot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. O rety rety! Co za pokusa! Już się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też się ustawiam. 17 to dobry dzień więc może się szczęście do mnie uśmiechnie :-)
    Zapraszam też na candy do siebie - u mnie dla odmiany do wygrania torebeczka własnoręcznie uszyta....
    http://alpio.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Oh, ja bym bardzo chciała, torba jest CUDNA!

    Info umieszczę dziś popołudniu, po prawej stronie w ramach fotek :)

    http://willow-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Heh na ostatek jeszcze ja:):):)

    Pozdrawiam Joasia:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnościa się dołączam do wspaniałej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  70. Oooo! No i jak tu się nie skusić, hę? :>

    OdpowiedzUsuń
  71. No grzech się nie zapisać . :) Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  72. Gdybym nie wzięła udział w tej zabawie .. byłoby to grzechem, bo zakochałam się w tej torbie!! Jest w 100% w moim stylu baaaardzo mi się podoba oj bardzo :)
    Może mam jakąś szansę stać się jej właścicielką? fajnie by było, więc grzecznie ustawiam się w kolejeczce i z niecierpliwością czekam na losowanie :)
    dzięki za szansę wygrania jej i radochę z zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciesze się, ze torebka przypadła Wam do gustu:):):) A komu się nie poszczęści to pewnie już niedługo takowe pojawią się na blogu "Z ręki do ręki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w kolejce
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo piękna torebka !
    Spróbuję szczęścia :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też chcę :)) Ale czad :)

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. O kolejka baaaaardzo długaśna, ale może jakieś szczęście w losowaniu będzie :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  79. Od dawna marzyłam o takiej torbie! jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja się ustawiam ;)
    A mnie New Moon dużoooo bardziej się podobał - ale to było do przewidzenia, bo i książka ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jejku jaki fajny blog
    ogląda z przyjemności :)

    też się ustawię a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja też chcę!!

    www.swiatloli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. ej no torba jak ze snów!!!
    ja to musze mieeeeeeć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. To i ja stanę za tym cudem ;), wszystkie zadania wykonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. To i ja nieśmiało stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  86. i jeszcze jaaaa, pozdrawiam serdecznie i w kolejce czekam grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. o i jeszcze zdążyłam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  88. i ja też! http://kpkacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. zapisuję się:)

    katarynkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Grzeczna byłam i jestem, proszę mnie tu ładnie wylosować. (((:

    Buźki. *:

    OdpowiedzUsuń
  91. Wonderful blog!
    Delicious candy! With pleasure will take part!
    Link on the right side of my blog!
    http://rumyanochka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. To i ja się zapisuję. Info już u mnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja również się dopisuję...

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. piszę się na takie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  96. dopisuje się do słodkości ja mały łakomczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  97. to i ja na końcu tej długaśnej kolejki się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. i ja na szarym koncu sie dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  99. A cio mi tam stanę 2 szeregu może się uda
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękna torba :)
    Zapisuję się i ja.

    I Pati - super fotki z NY. Zazdraszczam ci tych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  101. i ja tu trafiłam do Ciebie dzieki linkowi u Ibiska :)
    absolutnie nie moge przegapić okazji aby się wpisać na listę oczekujących! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudny blog :)
    Życzę spełnienia marzeń :)
    Pozdrawiam
    justka

    OdpowiedzUsuń
  103. No to ja się jeszcze wpiszę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. aaaa mam nadzieję, że zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jejku, nie pamiętam, czy się zapisałam... Jak nie to może jeszcze zdążyłam, jak tak to pomiń. :)
    niespodziewajki-wypisanej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Ajjj Wypisana juz niestety po losowaniu, ale dziękuję za wpis i mam nadzieję następne candy nikogo nie ominie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails