17 grudnia 2009

Losowanie-rozdawanie

No i mamy 17 XII.
Kolejny rok na karku, ale nie ma co się martwić, bo zdarza się jeszcze, że dowód trzeba pokazać przy zakupie używek hahahaha :P
A skoro ja się cieszę to swoją radością można podzielić się z kimś jeszcze:D:D:D:D
Moja mała-wielka candy maszyna ruszyła....


....i wylosowała...


.... po czym stwierdziła, że nie lubi groszku, marchewki i cebuli hahahaha :P

Ale za to ja lubię i Szanownej Pani Groszkowej gratuluję!!!!!
i poproszę o adres do wysyłki na
patrycjaforsow.serafin@gmail.com

Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę!!!:):)

Ale to nie koniec przyjemności, ponieważ ostatnimi czasy Nannalka i Barbarella obdarowały mnie czymś specjalnym:)


 

Dziękuję!!!!!!!!!!!
Nie wiem czy to do końca zasłużone wyróżnienie, bo poprzedni miesiąc ni w ząb nie był produktywny :P Ale z chęcią przyjmuję i podaję dalej:):):)

ZASADY:
1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij wiadomość mailowo blogowiczkom/ blogowiczom z informacją i znaczkiem o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
 

2. Na swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony osoby, która przekazała Ci wyróżnienie, zasady zabawy oraz linki do wybranych blogów (opis z uzasadnieniem wyboru mile widziany).


3. Przekazując "znaczkowe" wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi!


A więc:
2. Nulka
3. Anai
5. Madzioza
6. Muma
7. Oliwiaen
8. Sentymenty
9. Arine
10. Kmaja

I cała, cała reszta kreatywnch, blogowych babeczek, które można podejrzeć w moich linkach, i te których jeszcze nie znam..:)

Sciskam moooocno;*

6 komentarzy:

  1. Groszku gratulejszyn!

    ja groszki lubię bardzo.. szczególnie takie świeże z babcinej działki ]:)

    PatiS bierz się do roboty, bo mam nadzieję że nie na marne Cie do ulubionych blogów dodałam ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie sie cieszę !!!pierwszy raz cos wygrałam i to w dodatku coś tak fantastycznego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczności urodzinowe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki wieeelki za zyczenia:*

    Jagoda juz mam na stanie tylko fotki musze pstryknac:P

    Groszku adres doszedl, jesli mne jutro nie zawieje to wysylam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest!!! Słodki, kolorowy, prześlicznie ozdobiony - kwiczę z zachwytu! :-)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails