27 czerwca 2010

Od pierwszego wejrzenia..

..zakochałam się po same uszy w filcowych tworach. Jak ja mogłam wcześniej na to nie wpaść??!! Teraz mam postanowienie skombinować coś sama. Nie będzie to geniusz, ale już mnie łapy swędzą hihih:):) Poza tym zwykłe szycie, zwłaszcza lalek, też mi wpadło w oko:P Dobrze, że mam dla kogo:P:P:P

A to kilka prac, na które napatrzeć się nie mogę:



a także Ola Smith i jej ptaszorki, Roszpunkowe misie na szydełku oraz  najpiękniejsze koniki (już nie filcowe) jakie nosi ta ziemia - autorstwa Jolinki 



i wiele, wiele innych, które składuję na Flickr:D:D

8 komentarzy:

  1. Cudna inspiracja ;) Ja odkąd zobaczyłam filc zakochałam się, wiec uczę się szyc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście piękne :) Koniki i słodkości dla mnie naj! :D Może i ja kiedyś spróbuję .. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no bo jak tu się w nich nie zakochać?
    babeczki i tort wyglądają jak prawdziwe! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze jakie piękne filcowe cudeńka. Babeczki jak prawdziwe !!! wow

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaa boskie wszystko :D dzieki za inspiracje, teraz i mnie lapki swedza nieslychanie hahaha

    :**

    OdpowiedzUsuń
  6. najchętniej to bym te słodkości zjadła !
    a poza tym, pomysł z lampami jest fe-no-me-na-lny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ogromnie, że i Wam się podoba:D:D:D Mistrzotwo!!:) Moja córa chce mieć pokój księżniczki, więc filc i szmatki pasują jak ulał. Mam nadzieję, że czegoś nie sknocę i już niedługo będę mogła się chwalić. :D:D:D
    BTW filcowanie na mokro też jest piękne, ale to już wyższa szkoła jazdy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne filcowe wspaniałosci..

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails