24 czerwca 2010

Wędrujący

Nareszcie udało mi się dołączyć do wędrujących albumów na Scrappassion. I to dzięki zasłudze Tores, która zaklepała mi kolejkę, bo ja jak zwykłe nie zdążyłabym :P Wędrująca edycja wakacyjna rusza już w przyszłym tygodniu, a więc czas co nieco pokazać..mój "śmieciownik":P Tytuł jak widać:):)

Okładka:

list przewodni:

i tylna okładka


Mojego wpisu jeszcze nie ma, ale do przyszłego tygodnia na pewno go sklepię):):) 
A wędruję z: pyzaczu -> vairatka -> pestb -> GosiaK -> twiglet -> mocca22 -> mrude -> Milqin -> Linaewen -> mag349 -> joa -> Dorota G. -> Cookie89

Strzałeczka :*

4 komentarze:

  1. jak zostanie miejsce-to sie wpisze chetnie
    :*
    cuuudny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fantastycznie!
    Podglądam twojego bloga od jakiegoś czasu. Jestem zachwycona twoim stylem i rzeczami które tworzysz. Zdolna babka z Ciebie! Niezwykle!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asica, ależ proszę bardzo:) Ba! jak trzeba będzie to stronę się dorzuci :D:D:D

    Betik bardzo, bardzo dziękuję:) Strasznie mi miło i oczywiście zapraszam jak najczęściej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to bede czekala na niego:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails