9 września 2008

Chceę a nie moge

I chociaz wielu tego nie lubi to muszę tak zrobic. Zajawka, by udowodnic, ze sie nie lenię tak straszliwie :):) Za to lenię się w pisaniu ;p
Moze moje dziecie chyba przejmie po mnie proroctwo, bo ostatnio to ona zagania mnie do scrapowania:P Moze bardziej "kolazuje", ale jest tym niesamowicie zafascynowana i bardzo ekspresyjnie wyraza swoje uwielbienie dla tego "sportu" hihihih Chciałam wrzucić filmik, ale ten bloggerowy automat ładował mi go 40 min i nie załadował :masakra: :/

A zakochana, zauroczona, zasłuchana w Afromental (wiem, ze mam spóźniony refleks), relaksuję się z dupą na kanapie i wielkimi słuchawami na uchach:P









1 komentarz:

  1. mryyy zapowiata sie smakowity kąsek scrapowy... czekam i mam łapy obydwie na pulsie !
    cmokssss

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails