17 marca 2010

Same buziole:):):)

Phu phu odświeżam trochę bloga. Niestety nic w temacie scrapów, bom leń śmierdzący jakich mało. Ale pochwalić się chciałam i przesłać wielkie "XOXO XOXO";) dla Gizmówki, która dziś zbudziła mnie przecudnymi mitynkami!!!!! Zmodyfikowane na sezon wczesnowiosenny wypaśnie współgrają z moimi dzierganymi buciorami :D:D:D:D A do tego jak pachną...tak noszę je i co raz niucham :P


A takie wielkie buziory Ci posyłam!!!


Taji85 i Agutkowi_b chciałabym posłać takie same wielkie buziaki za wyróżnienia blogowe, mimo że ostatnio nic na nim nie pokazuję :P


I dalej chciałabym posłać je:


A na koniec jeszcze więcej słodyczy (zawieszam na czas nieokreślony dietę) na odświeżonym Craft4You

Strzałeczka :*

4 komentarze:

  1. tak lekko czytam,czytam,czytam posta i wow dostało mi się wyróżnienie! replay, czytam i znowu wow, pięknie dziekuje i juz do sie pedze wklejam i sie chwale :->>> Dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pati, buty wypas, ale te gizmówki to fiuuuuu fiuuuu! szałowe :)
    aaa
    i dzięki za wyróznienei :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo :)

    Cuuuudne buziory xoxo !!
    Dziękuję bardzo, pięknie Ci !!!!!!!!!

    Ale jakie buciorki czadowe !

    Aaa... mam nadzieję, że się nie gniewasz za modyfikację ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam się gniewać?????!! Nie nie!!! Na teraźniejszą pogodę są jak znalazł:):):);*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails